Dział Administracyjno-Gospodarczy
Zakres działań i kompetencji Działu Administracyjno-Gospodarczego:
Pracą działu kieruje Kierownik.
Do zadań działu należy:
1) utrzymywanie w stałej gotowości eksploatacyjnej pomieszczeń ŚDK,
2) utrzymywanie w należytym stanie administrowanych obiektów i przynależnych do nich terenów, urządzeń i wyposażenia,
3) prowadzenie spraw w obszarze rozporządzania mieniem ŚDK (dzierżawa, najem,użyczenie),
4) organizowanie i prowadzenie zaopatrzenia, środków czystości, materiałów biurowych i innych,
5) realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym przygotowywanie procedur związanych z zamówieniami publicznymi, organizowanie przetargów, zapytań i innych trybów, sporządzanie pełnej dokumentacji,
6) dbałość o czystość, estetykę i stan sanitarny pomieszczeń ŚDK,
7) zabezpieczenie obiektów domu kultury przed włamaniem i klęską żywiołową (zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż),
8) stała konserwacja budynków i urządzeń domu kultury,
9) obsługa administracyjno-gospodarcza imprez, przedsięwzięć organizowanych przez ŚDK,
10) opracowywanie sprawozdawczości z pracy działu oraz inwentaryzacja składników majątkowych,
11) nadzór nad właściwym zabezpieczeniem i prawidłową eksploatacją majątku ŚDK,
12) planowanie prac konserwacyjnych, remontowych,
13) prowadzenie książki obiektu budowlanego,
14) prowadzenie dokumentacji administracyjno- gospodarczej,
15) prowadzenie archiwum zakładowego,
16) prowadzenie sekretariatu, kasy,
17) obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,
19) przyjmowanie, rejestracja, rozdział i wysyłanie korespondencji Świebodzińskiego Domu Kultury,
20) wykonywanie innych poleceń Dyrektora ŚDK,
21) szczegółowy zakres obowiązków Kierownika Administracyjnego określa indywidualny zakres obowiązków.